Sponsor DH2011

maandag 3 januari 2011

2011

De beste wensen voor 2011
Uiteraard wens ik iedereen een gezond en voorspoedig Nieuwjaar toe. Daarnaast hoop ik op een grote stap voorwaarts als het gaat om de strijd tegen Duchenne. Zelf zal ik me er geweldig voor gaan inzetten en ik hoop op veel steun!
M`n eerste rit van dit jaar zit er al weer op en deze keer was het wederom de seizoensopener van de TVZ Zeewolde. Een run-ATB-run over de nog gladde bospaden en strand van Zeewolde. Samen met Eric Revet vormde ik een koppel, waarbij ik het fietsonderdeel voor m`n rekening nam en Eric mocht lopen. Uiteindelijk leverde het een fraaie 2e plek op.
In de komende weken zal ik me toeleggen op sponsorwerving, wat extensieve duurtraining en wat training op de Wattbike. Wellicht pak ik nog een leuke veldtourtocht. Daarnaast staat er tussendoor nog een inspanningstest op de kalender bij Altius in Zeewolde

Geen opmerkingen:

Een reactie posten